Z odwiedzinami w Łodzi

W dniach 18-19 maja 2023r. uczniowie klasy IV i V wraz z opiekunami wzięli udział w wycieczce w okolice Łodzi.

Pierwszy dzień wyjazdu upłynął nam na wspólnych grach i zabawach na teranie ośrodka wypoczynkowego „SPORTOWA OSADA” w Burzeninie. Na miejscu uczniowie mogli skorzystać z basenu, żyroskopu, przejść wojskowy tor przeszkód oraz zagrać w mini paintball. Dzień pełen atrakcji zakończyliśmy kolacją przy ognisku, smażąc kiełbaski i popijając ciepłą herbatkę. Wieczornym rozmowom nie byłoby końca, gdyby nie fakt, że dzieci zmęczone aktywnym dniem postanowiły wypocząć.

Po spokojnie spędzonej nocy, kolejny dzień zaczęliśmy pełni energii. Z pozytywnym nastawieniem wyruszyliśmy w podróż do ZOO Orientarium w Łodzi. Dzieci miały okazję obejrzeć mnóstwo gatunków zwierząt i ptaków w warunkach stworzonych na wzór tych naturalnych. Główną atrakcją był podwodny tunel o długości 26 metrów oraz niesamowitych rozmiarów wybieg dla słoni z przemiłymi jego mieszkańcami. Po zjedzeniu obiadu na terenie zoo i zakupieniu pamiątek, ruszyliśmy w dalszą drogę. Kolejnym punktem wycieczki buło muzeum Nauki i Techniki EC1. Podczas wizyty uczniowie zobaczyli panoramę miasta, zapoznali się z tajnikami naszej galaktyki. Eksponaty historyczne, współczesne symulatory, gry komputerowe — wszystko to pozwoliło im lepiej poznać wciąż używane technologie produkcji prądu.

Po wyczerpującym dniu spędzonym w Łodzi postanowiliśmy wracać do domu. Wypoczęci i zarazem zmęczeni ilością atrakcji, wracaliśmy snując plany następnego wspólnego wyjazdu.